Często zadawane pytania
Rejestracja konta użytkownika oraz pobranie aplikacji jest całkowicie darmowe. Z aplikacji można również korzystać za darmo. Wszystkie funkcje są bezpłatne. Użytkownik pokrywa jedynie koszt realizacji płatności wewnątrz aplikacji.
Tak, aplikacja jest całkowicie bezpieczna. Dane są zaszyfrowane identycznie jak w przypadku bankowości internetowej. Nad stabilnością systemu pracuje dedykowany sztab specjalistów od bezpieczeństwa danych z doświadczeniem w systemach szyfrujących oraz przetwarzających dane finansowe. Bezpieczeństwo danych przekazywanych w trakcie procesu płatności gwarantowane jest przez najwyższej klasy operatorów płatności jak Przelewy24, Dotpay oraz SIX Payment Services.
Każda osoba, która chce lepiej zarządzać swoimi pieniędzmi, organizować płatności i gromadzić wszystkie rachunki w jednym miejscu. Mogą to być zarówno osoby indywidualne pragnące zautomatyzować domowe płatności, jak i prowadzące działalność gospodarczą lub zarządzające spółkami aby zautomatyzować płatności firmowe.
Aplikacja działa na urządzeniach mobilnych wyposażonych w następujące systemy: Android (wersja min. 6.0), iOS (min. 7.0).
Transakcje na zasadzie Pay-By-Link mogą być realizowane za pośrednictwem operatora płatności Przelewy24 oraz dostępnych w jego ofercie banków. Istnieje również możliwość zapłaty kartą płatniczą lub ustawienia polecenia zapłaty z karty płatniczej za pośrednictwem operatora SIX Payment Services.
Nie. Użytkownik może wprowadzić dowolną liczbę usługodawców. Aplikacja umożliwia również wprowadzenie dowolnego usługodawcy bez ograniczeń co do rodzaju prowadzonej działalności.
Możesz dodawać płatności na cztery możliwe sposoby. Pierwszym jest połączenie z usługodawcą poprzez wskazanie adresu e-mail płatności jako domyślnego do przesyłania rachunków. Drugim jest samodzielne przesyłanie posiadanych rachunków na adres e-mail płatności. Trzecim jest wprowadzanie płatności ze zdjęcia rachunku zrobionego smartfonem (dostępne w aplikacji mobilnej). Czwartym i ostatnim sposobem jest ręczne uzupełnienie formularza o dane płatności.
Niestety nie. Sprawne korzystanie z aplikacji wymaga połączenia z Internetem.
Otrzymujesz przypomnienie w formie wiadomości e - mail i/lub notyfikacji push według własnych preferencji. Możesz ustawić powiadomienie na wybraną przez siebie liczbę dni przed terminem płatności. Możesz również włączyć powiadomienie w dniu terminu płatności oraz jeden dzień po terminie płatności. Możesz dowolnie konfigurować liczbę i czas otrzymywania powiadomień tak, aby otrzymywać ich więcej/częściej.
Nie musisz, ale jeżeli chcesz otrzymywać rachunki od usługodawcy bezpośrednio do aplikacji, to najwygodniej będzie powiadomić o zmianie adresu i podać e-mail płatności NicePay jako domyślny do przesyłania faktur. Zrób to, aby zautomatyzować proces otrzymywania rachunków. Możesz też samodzielnie przesyłać rachunki na swoje unikatowe konto e-mail w aplikacji NicePay.
Każdy użytkownik ma możliwość stworzenia dodatkowych profili w ramach posiadanego konta. Wystarczy w ustawieniach utworzyć nowy profil dla wybranej osoby. W ten sposób możesz przełączać się między własnymi płatnościami, a płatnościami osób z rodziny, którymi chcesz zarządzać.
Z przyczyn bezpieczeństwa nie ma takiej możliwości. Imię i nazwisko odbiorcy dokutemu musi zgadzać się z danymi utworzonego profilu użytkownika. Jeżeli chcesz dodać fakturę wystawioną na inną osobę, to musisz utworzyć dla niej nowy profil użytkownika, którym będziesz w pełni zarządzać.
Tak. Naliczana jest prowizja za realizację płatności za pośrednictwem NicePay. Wysokość opłaty zależna jest od wolumenu dokonywanych transakcji oraz wybranej metody płatności i zaczyna się od 1zł za realizację pojedynczej transakcji. Wysokość prowizji jest wskazywana za każdym razem przy podsumowaniu przed potwierdzeniem dokonania płatności.
Dokumenty przesłane na adres e-mail lub poprzez zrobienie zdjęcia mogą przetwarzać się maksymalnie do kilkunastu minut. Jeżeli po przesłaniu dokumentu lub po zrobieniu zdjęcia nie pojawiła się nowa pozycja na liście, to należy uzbroić się w cierpliwość i chwilę zaczekać. Jeżeli wystąpi problem z plikiem, który uniemożliwi przetworzenie dokumentu, to otrzymasz odpowiednie powiadomienie.
Przetwarzanie przesłanego dokumentu może zając aplikacji maksymalnie kilkanaście minut. Jeżeli po upływie tego czasu nadal nie widzisz płatności na liście i nie otrzymałeś powiadomienia o problemie z przesłanym plikiem, to skontaktuj się z nami.
Ze względów bezpieczeństwa aplikacja sprawdza czy dana osoba faktycznie jest uprawniona do reprezentacji wskazanego podmiotu gospodarczego. W celu weryfikacji należy wykonać przelew z firmowego konta lub zapłacić firmową kartą płatniczą kwotę 1,23 zł brutto. W zależności od wybranego sposobu płatności czas oczekiwania na potwierdzenie weryfikacji może zająć nawet 48 godzin. Do momentu pozytywnego zakończenia uwierzytelnienia nie ma możliwości korzystania z listy płatności.
Tak, ale za każdym razem gdy do aplikacji trafia dokument przesłany przez nieznanego do tej pory wystawcę będziesz proszony o zaakceptowanie i/lub dodanie go do zaufanych. Rachunki od zaufanego usługodawcy będą zawsze automatycznie trafiać na listę płatności. Usługodawcy nie dodani do zaufanych będą wymagali każdorazowo akceptacji użytkownika.
Przekonaj się
na własne oczy
- Darmowa rejestracja
- Prosta i intuicyjna obsługa
- System powiadomień
- Wiele metod zapłaty
- AutoPay - automatyczne płatności
- Aplikacja mobilna iOS i Google Play