eBOK, a dokładniej Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest coraz częściej oferowanym dodatkiem przez usługodawców. Dobra wiadomość jest taka, że usługodawcy wychodzą na przeciw potrzebom swoich klientów i dążą do tego, by współpraca była szybsza i łatwiejsza. Doceniamy starania i bierzemy pod lupę nowe i wzbogacone systemy eBOK.

 

Jakie korzyści niesie ze sobą eBOK?

Każdy użytkownik danej usługi może przeglądać dokumenty w jednym miejscu i uaktualniać swoje dane kontaktowe. W ten sposób analizuje wystawione faktury, dokonane zapłaty oraz kontroluje stan salda na swoim koncie rozrachunkowym. Rachunki wysyłane są w formie elektronicznej, dlatego w razie potrzeby, użytkownik może sam wydrukować otrzymaną e – fakturę.  Biuro Obsługi Klienta jest dostępne 24h i 7 dni w tygodniu, dlatego też bez względu na miejsce i czas istnieje możliwość wglądu do swoich dokumentów.  eBOK gwarantuje bezpieczeństwo transmisji i wygodę przechowywania. Korzystając z faktury elektronicznej troszczymy się o środowisko naturalne – o tym też warto pamiętać.

 

Systemy typu eBOK możemy zaliczyć do innowacji XXI wieku, ale czy faktycznie są najlepszym rozwiązaniem?

Każdy usługodawca to odrębny system eBOK, który wymaga od nas osobnego konta. Dokładniej mówiąc – chcąc zobaczyć fakturę od danego usługodawcy musisz posługiwać się określonym dla niego loginem i hasłem.

Na co dzień zazwyczaj mamy problem z zapamiętaniem coraz to większej liczby rozmaitych haseł. A co w sytuacji pojawienia się dodatkowych kont umożliwiających wgląd do poszczególnych faktur? Trudno jest nam o wszystkim pamiętać, dlatego też pojawia się zagrożenie, że stracimy dostęp do części dokumentów, a przecież nie o to chodzi.

Usługodawcy korzystają z wielu systemów, w związku z czym pojawia się kolejny problem związany z intuicyjnym i łatwym użytkowaniem. Platforma zaczyna nam w pewien sposób utrudniać, a nie pomagać. To wszystko może wpłynąć na organizacje, a ostatecznie na nasze samopoczucie.

eBOK wspiera systematyczność w płatnościach, eliminuje opóźnienia i związane z tym konsekwencje. Oczywiście warto korzystać z takich udogodnień, ale czy nie lepiej poszukać czegoś bardziej atrakcyjnego i dającego więcej możliwości?

 

Aplikacja NicePay posiada wszystkie udogodnienia eBOK, a nawet więcej!

Podobnie, jak w przypadku eBOK, NicePay jest miejscem, w którym usługodawcy dostarczają swoje faktury i rachunki w formie elektronicznej. Co więcej, użytkownik zbiera różne rachunki w jednym miejscu, więc posługuje się jednym loginem i hasłem do kompleksowego zarządzania własnymi płatnościami. NicePay umożliwia również natychmiastową i bezpieczną płatność na trzy różne sposoby. Kiedy zbliża się termin zapłaty użytkownik otrzymuje automatyczne powiadomienia dotyczące rozliczeń i ma szybki wgląd do swoich danych rozliczeniowych i abonamentowych.

 

Jakie dodatkowe funkcje oferuje NicePay?

Przede wszystkim użytkownik aplikacji może liczyć na całkowite wsparcie. NicePay wykonuje wiele przydatnych czynności za nas. Przypomina o płatnościach, gromadzi rachunki w jednym miejscu, a w przypadku trudniejszej sytuacji – braku środków na koncie – umożliwia płatność ratalną.

NicePay gwarantuje wsparcie techniczne oraz brak jakichkolwiek nakładów czasu związanych ze zrozumieniem skomplikowanych lub odmiennych rozwiązań informatycznych.

 

Oba sposoby są dobre, by umiejętnie zarządzać domowymi rachunkami. Trzeba jednak przyznać, że jeden jest praktyczniejszy od drugiego. Warto zastanowić się, co jest dla nas lepsze i zaufać innowacjom. Tak naprawdę to one kierują naszym dzisiejszym światem.

Analizuj, zarządzaj swoimi finansami i pomyśl jak możesz sobie pomóc 🙂

 

Bądź na bieżąco

Skorzystaj z naszego newslettera

Skorzystaj z naszego newslettera aby otrzymywać
najświeższe wiadomości od NicePay oraz powiadomienia
o nowych wpisach na naszym blogu.

Strona wykorzystuje pliki cookies.

Czytaj więcejOK